Tack Skebobruk!

Man blir så glad då man slår upp sin morgontidning och finner en helsida om Skebobruks microbryggeri. Jag måste erkänna att det är med en hel del avundsjuka som jag läser artikeln. Gillar deras vision att de ska klara av bryggeriet på två personer och vill inte expandera och bli större än vad de är.  Hjärnan började åter igen att snurra på helvarv, skulle det gå att starta ett bryggeri? Finns det en marknad? Pallar man med? Är mitt öl tillräkligt bra? Några år till i källaren, sen kanske det kan bli dags att komma ut.
Just nu väntar jag mest på att Humlegården ska få in nya 30 liters kittlar med tappkran. En sådan ska jag skaffa så fort det bara går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0